czwartek, 2 sierpnia 2012

Szał wyprzedaży ! :)

Cześć Słoneczka !
Moje najnowsze zdobycze to spodnie jeansowe ! Zakochałam się w nich i w ich cenie ! Kocham wyprzedaże . :)
 Ostatnio złowiłam też bluzkę z NY . Miał być na niej print z Paryżem , ale w domu zajrzałam do torby i wtedy okazało się , że jest na niej NY . :) Może być i to ! Lubię ją nosić z miętowymi spodniami . Wtedy stylizacja jest taka jasna , delikatna .
Kolejną zdobyczą jest  t-shirt z ciekawym printem . Jest to prezent od mamy. Ona wie co lubię , gdy nie mam ochoty na strojenie się . :P




Spodnie - Bershka | Bluzka czarna - H&M | Bluzka biała - New Yorker
   

Na koniec takie moje z dzisiaj, zrobione w drodze na basen. Potrzebowałam  natychmiast ochłody !



2 komentarze:

  1. wiesz co teoretycznie za zapisanie sie jednej kolezanki dostajesz 5 pkt
    ja wysłałąm duż zaproszen duzo osob mi to potwierdzilo i stanęło na 2 zaproszonych ;/
    bez sensuuuu ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne ciuszki, sama kocham wyprzedaże ;) Bardzo ciekawy blog, na pewno jeszcze tu wpadnę.
    P.S Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń