piątek, 3 sierpnia 2012

Wygodna elegancja :)

Witajcie Kochani!
Na takie pochmurne dni jak dzisiejszy preferuję wygodne i ciepłe ciuszki ! Uwielbiam sweterek ze stylizacji. Mimo , że jest koronkowy jest jednocześnie mega ciepły ! Nic, tylko się z niego  wtulić ! :)
Dostałam go kilka dni temu od bratowej i od razu go polubiłam . Szyku oczywiście dodają wygodne i eleganckie koturny . Kocham tego typu outfity. Są w moim stylu, takie stonowane . A torebka , rzecz jasna, wygrzebana mamie z szafy ! :)





PS . Sorki , że zdj takie bez głowy , ale nie wyglądałam :P


Bluzka - atmosphere | Spodnie - Bershka | Sweterek - no name | Buty - Lasocki | Torebka - szafa mamy

7 komentarzy:

  1. U Cb pochmurno? Eh współczuje. U mnie w centralnej Polsce jest bardzo ciepło i słonecznie od rana. No może teraz się lekko zachmurzyło. Dzięki za dodanie, ja również Cię już dodałam ;)) Pozdrawiam i czekam na kolejne outfity ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję!:) świetne koturny ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Całość super! Torebka jest świetna!!:D

    OdpowiedzUsuń
  4. No ten sweterek jest cudny!:) i piękne buciki!

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczny sweterek jedank ja nawet w deszczowe dni preferuje cos lekkiego :)

    OdpowiedzUsuń